söndag


hejheje!
Ja, nu börjar lovet gå mot sitt slut.
Imorgon är det skola, känns lite jobbigt men ändå ganska skönt, nu på loven har man ju inte så mycket att göra..
ja, jag ska träffa LUNDBLADET imorgon, har sakna pojken lite.
Och jag träffar min bästevän också (L)
Jag har faktiskt tänk plocka fram min skinnjacka nu, det är ju vår ffs! :D
Jag älskar vår, elr inte när pollen perioden kommer -.- då dör jag...
Men jag är ju alltid sjuk ändå så, vad spelar de för roll.

Ja, ikväll ska jag på friskis med catrina och hennes pappa!
Jag har varit där torsdag,fredag :) jag känner mig spurtig.
Jag ska fortsätta gå där, pappa har snacka om att fixa ett kort till mig :)
eh, ja jag ska väl till snel hest också, när mamma kommer hem, hon är spårlöst borta ;o
aja, hon klarar sig säkert ((;

Just nu sitter jag med bärbara i soffan, as chill! önskar att ja också kunde få en bärbar, jag skulle ju få en, men mamma tycker jag sitter så mycket vid datorn... suck
så äre, livet är hårt

Hon kommer döda mig nu om hon får se att jag sitter på den här datan xd
nje, nu ska jag nog gå ner och sminka mig lite, ser ju hemsk ut.. -.-
Här får ni en underbar bild på mig som ja knäppte nyss (L)
och en på min skinnjacka

peace (y'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0