FRISKIS&SVETTIS


hej!
nu ska jag snart få friskis, catrina och hennes pappa kommer och hämtar mig om cirkus 1 timme!
Här ska det brännas fett! Måste få bort bullen på magen och höftfettet, usch!
Om jag ska utomlands så måste jag verkligen finslipa min kropp!

hiihihihiihii, Lundis och Högis kommer hem idag (y' Dom är på väg hem nu!

Imorgon har vi halvdag! = Johanna ska till stan!
Vid halv 4 ska jag på ansiktsbehandling (cleaning).
Inte precis det skönaste man kan gå på, men det är jävligt bra för min hud.
Den har blivit sjukt mycket bättre sen jag börja gå på behandlingar.
Tack vare min mormor så kan jag gå (L) Brukar få behandlingar i julklapp och födelsedagspresent, så går 2 gånger om året.
Det är ett sjukt bra ställe, aromatique (stavning), har bra grejer också :)
Ni som har problem med finnar elr pormaskar, gå dit!

aja, jag sa ju tidigare att jag skulle sminka mig lite, så här får ni 2 bilder :)
hare bra så länge!
LOVE

peace (y'

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: jajajaj x)

2010-03-14 @ 18:27:22
URL: http://maalinhellstroom.blogg.se/
Postat av: julia

jag kan göra en ny, när jag har tid :D

2010-03-14 @ 18:56:33
URL: http://juliaulrikagranath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0