2010-06-15

ja, jag sitter här och fryser som fan, men lite värme har jag fått i mig, men mycke är de inte..

idag skulle vi ju upp till hästarna och rida, när vi kom dit så regna det inte, och precis när ja satt mig på hästen så kom bara regnet och öste ner, genom blöt, jap!
jag red ett tag på planen, hon kändes helt underbar, trots att hon markerar på vänster baak, knepig liten häst.

sedan blev de soligt och rätt varmt, så ja tog av mig min blöta tröja och red i linne, sen drog ja upp i skogen, och va händer när ja kommer dit?
jo, det börja ösregna igen... då va mitt linne också genom surt..
så när ja kom tillbaka efter ett tag så satt ja seriöst och frös som en gris, höll på dö
sen tro ja jag fick nån hjärtattack, näämen de kändes att hjärtat skulle sprängas ett tag, aja..

Men lova skötte sig super fint, hon är mycket roligare att rida ut på själv nu, tror jag ska ta mig en sväng imorgon själv upp i skogen, inte för att lova njuter så mycket av det, men hon galopperar verkligen som en gud, man kan i princip gå brevid, jag älskare! jag älskar min polle, tur jag har henne, vad hade ja annars tage mig till?


nje, nu ska ja nog göra mig iordning så jag är klar när catrina smsar mig, då ska ja liksom till henne och chilla :)

hare fint!

jag älskar dig, du är allt och lite till!

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: niice, vilken färg? :)

2010-06-15 @ 20:44:09
URL: http://maalinhellstroom.blogg.se/
Postat av: Malin

sv: det blir nog bra det! :)

du får visa sen



tack! :)

2010-06-16 @ 12:06:13
URL: http://maalinhellstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0