2010-06-12

Ja, min dag idag har bara varit chill, började med att vakna vid 10, tog en dusch sen så började ja städa rummet för de såg riktigt förjävligt ut.
Sedan gjorde ja lunch = makaroner och korv (L) och efter maten drog ja till catrina. Fick inte sova där igår så åkte dit dagen efter.
Kan inte säga att ja inte var bakis, för då ljuger jag. Men så jätte farligt va de inte, bara lite tröttis.

Nu tänkte jag berätta om min underbara kväll med mina bästaste vänner!
Det började med att ja åkte till catrina vid kvart i 6, så jag va där cirkus 6 (:
och segis johan kom inte förns typ halv 7-7. Så vi fick vänta på honom.
När han kom så drog vi till bastun i ström, medans catrina och johan försökte få igång bastun så satt jag, malin och iva & snackade om allt möjligt.
När de blive fart på elden så började vi dricka lite xider, mycket,mycket gott jap!
Men sedan drog Johan, Catrina och Iva in i bastun och lämnade mig och malin på bänken ensamma, så vi satt och snacka medans vi drack och blossa (;
Efter ett tag kom felicia, eva och sandra tro ja hon hette, vi stog och prata där sen efter ett tag så åkte vi till catrina igen!
Där fortsatte vi vårat drickande, ja, helt galen kväll säger jag bara!

och johan, jag kommer verkligen sakna dig under dehär 3 veckorna, fyfan!
Jag kan inte beskriva hur mycket jag kommer sakna dig, det kommer bli jävligt jobbigt,
men hoppas du klarar att plugga upp dig nu så du kommer in på de du vill.

Jag har verkligen svårt att säga jag älskar dig till folk och verkligen mena de, för jag älskar dig är ett mycket starkt ord med mycket känslor. Men till dig och alla mina underbara vänner, kan jag säga jag älskar dig/er och mena det på riktigt,
så jag säger de nu, jag älskar er så fucking mycket, ni gör verkligen mina dagar underbara ♥


kyss




puss kalas, jag vet att johan va avis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0