2010-06-11

HEJ!

SKOLAVSLUTNING IDAG!!!!
jag har nyss kommit hem, seriöst ja grät, ja trodde ja skulle kunna hålla mig, men nejdå.
Är man en lipsill så är man...

Jag kommer verkligen sakna er 9b, även om vi inte har varit så himla tighta så känns de tråkigt att lämna er.
Liksom, få en helt ny klass med nya människor, jag blir rädd bara tanken av det.
Aja, jag får ta mig hårt i kragen och bara se glad ut.
Jag kommer också sakna alla våra underbara lärare vi haft under alla år på alneskolan!

Nu hade jag tänkt och berätta hur min dag kommer vara idag
ja, nu ska ja väl göra iordning mig för vi är bjuden till agnes på mat, måste ju vänta på syster och mamma, dom är fortfarande på skolan, syrrans avslutning är ej klar än :)
Sedan ska ja nog in till stan tro ja, sen blire hem äta igen
SEN DRAR JAG TILL MIN ÄLSKLING CATRINA!
avslutningen ska firas med bastu och trevligt sällskap (L'

VAD SKA NI GÖRA IKVÄLL? :):):):):)
Ja, jag lär ju skriva lite senare kanske, men hörs :):)


Johanna är lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0