2010-06-08

hejhej

ja, nu har jag nyss hoppat ur duschen och sitter och väntar på mormor (y'
Hon ska hjälpa mig och sätta upp håret, jap jap

Idag hade vi vandringsdag, super tråkigt tyckte både jag och catrina.
Inte min grej precis att gå i skogen och kolla på massa öar,
mina skor blev fulla med sand, typ 2 ton..
Vi gick ju från åviken till ögelberge eller va re hette och sen ner igen för att fortsätta till  gullvik.
Tyckte inte de va någon spec utsikt som de sa att de skulle vara, hmm..

Imorgon blir de tårttävling, göttans vafan (L)
Jag är med catrina, malin, julia, my och coffe.
Ja, snart går vi ut nian och ja verkligen längtar!
tänk snart SOMMARLOV!
aja, snart kommer väl mormor så ska börja kirra allt, lägga fram kläder, skor och försöka på mig en någorlunda fin sminkning, önska mig lycka till (;

skriver kanske ikväll, om ja orkar, och bilder från middagen lär ju komma imorgon elr nå :)

hare fint så länge

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: men ändå :p

2010-06-08 @ 15:53:17
URL: http://maalinhellstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0