2010-06-06

!hola!

heheh, ja skriver bara ett inlägg för att erik ville (;

a, min dag har varit rätt chill.
Började med att kliva upp, åt , började med att rensa i rabatten men gav upp efter 10 min typ.
For till hästarna, red och sånt shiet, sedan knäppte ja sommarbilder på syster och mindy.
Justde, snart äre skolavslutning och jag längtar verkligen!
Jag ska då till catrina och fira denna befrielse!
VAD SKA NI GÖRA? :)
ja, nu ska ja snart upp och äta grillat sedan ut och klippa gräsmattan eftersom ja är skyldig pappa 3 gräsklippar grejs för ja fick pengar på mobilen, känns något jobbigt, men aja, sen blire och städa rummet för catrina ska sova hos moi imorgon, lovely

haregött (L)


Ni får en nyknäppt bild på megacoolingen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0