2010-06-06

hej igen!

Ja, nu har jag klippt gräset, eller ja, det va för cirkus 1 timme (:
Jag har nu hunne bada och fixat med min möra kropp, den fick sig en chock efter att ja krascha med moppen igår, hmm.. min arm muskel är störd, när ja skulle rida idag så hade ja så ont att ja inte orkade stanna hästen ;o
Men ändå 'tvingade' pappa mig och köra lite monté med häst, och herregud, jag har aldrig sutte på henne någon gång när de gått så fort, jag blev as chockad, och ja höll ändå i henne, undra hur fort hon sprunge om ja släppt na ;o vågar inte ens tänka på't..

imorrn äre skola och ingrid ska bju på tårta ;D mohaha, gött
tisdag äre vandringsdag, men ja ska va busi och inte va med för ja orkar inte gå i gullvik när ja typ är född där..
sen äre avslutningsmiddag på kvällen
onsdag kommer ja inte ens ihåg va vi ska göra, jojust, vi har tårttävling hela dagen (L)
torsdag går vi bara till lunch
fredag slutar vi, = party, JOHANNA GOES HAPPY (L)
ja, nu i veckan blire och kämpa på med rabatten, jag orkar inte men ja måste ha pengarna...
damp jag får, den är typ inte rensad på 100 år, allt har växt in i varandra och man ser knappt vad som är ogräs och inte, suck
nje, nu ska ja nog göra iordning mig för läggdags, godnatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vaa? Har också hon en sån bild??? fattar ickee

e

2010-06-06 @ 22:25:50
Postat av: julia granath

hehehhehe ojdaaaaaa,,,, såg det inte ;o

2010-06-06 @ 22:26:59
URL: http://juliaulrikagranath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0