2010-07-02

hoooola!

jag kom hem ifrån catrina för ett litet tag sedan, och nu sitter jag här i soffan med datorn i knäet, jag orkar inte vara ute, de är varmt, det är äckligt.
Men ändå skönt, men aja
ikväll blire eclipse med catrina och några till, efter de blire nog hem, klippa gräse sen drar ja till hamnfesten och kollar läget tro ja ((:
eftersom catrina dissar mig och far på fest med johan ist...
så ja, hela min helg är i princip bara och sitta, alla partar loss medans ja sitt här eller är hos hästarna,
men det är väl lika bra, måste ju börja tänka på kaloriintaget, suck
och alkohol är verkligen inte bra..

nje, nu har ja lust och bara lägga mig ner och sova, men det hinner ja inte, ska vara i stan halv 6.
åhh, ja orkar serri ingeting längre, vet inte vad som hänt...
känner mig jätte depp.

skit samma, kanske för att sommarlovet snart är slut

harefint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0