johanna är sjuk


hejheje!
Jag är sjuk, fortfarande.
Gick hem ifrån skolan igår, och stannade hemma idag.
Mår inte så fint, jag hatar vinter = jag är alltid sjuk/förskyld...
hahaha, så jävla fult idag då, läraren hade ringt hem och fråga vars jag hade vare och varför ja inte var i skolan.
jävla smart skallar, ja gick hem ifrån skolan igår för att jag inte mådde bra och kommer inte dagen efter, va tror dom?  xd
aja, nu vet dom iaf, och man ska tydligen ringa varje dag och sjukanmäla sig? skumt ;s
jag går nog troligtvis till skolan imorgon, även fast ja egentligen inte är pigg alls, men ja vill inte missa så mycke i skolan och ja vill inte missa friluftsdagen med catrina, iva och typ malin på torsdag.

ja, jag har så himla tråkigt, sitter med böckerna framför näsan och försöker lära mig något, men just nu strejkar min hjärna och vill inte.
Så nu sitter jag här och skriver ett helt meningslöst inlägg.
Hahhaha, dagens låt är iaf Akon - Freedom. Jag gillar egentligen inte akon, men aja. Nu funkare!
ja skriver senare, ba så ni vet ((;

peace (y'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0