hejsansvejsan!


men hejheje!
jo, jag är fortfarande sjuk. hahahaha, kul liv.
Men ja tog mig i kragen och gick till skolan efter lunch och gjorde matte provet.
Ja orkar verkligen inte ha de som ligger och väntar på att göras, jag har redan 2 omprov ._.
så, ja.. sen efter de så gick ja hem igen. Och det kändes bra på provet, gjorde alla förutom sista uppgiften, fattade typ nada av den x)
aja, imorgon har vi friluftsdag, den ska ja vara med på. Catrina, iva och malin ska liksom vara med mig i stallet (y' mocka alla boxar och sånt shiet, de äe fint.

Jag ska försöka fara till stallet idag, har inte träffat min häst på nästan en vecka, det äe sjukt.
stackars lilla häst, (L' så ska nog ta in henne idag och pyssla lite me ´na.
Det gillar hon säkert (y'
saknar henne faktiskt lite, vill bli frisk så ja kan rida lite.
skulle va skönt och rida lite barbacka och bara känna värmen, muuuums ♥
vad ska folket göra idag då? (: och ni är jävligt dåliga på kommentera ._.
nje, nu ska ja fortsätta kolla lite bloggar och sen sätter jag mig framför teven med tjocksockarna jag fick av agnes! fett mysiga (:
blooggggar seeenare


peace (y'

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: men rektorn och allt cp helvete...

2010-02-25 @ 19:51:39
URL: http://maalinhellstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0