hejsansvejsan!


men hejheje!
jo, min dag har varit rätt så (y'
Men ja orkar inte skriva om min dag i skolan, den är som alla torsdagar!
Inge kul och veta...
aja, nu sitter jag och lyssnar på Michael Nyman - The heart asks pleasure first <3
as fin låt, jag gillar den.
Jag har kollat på några western träns till min ängel också, kan inte riktigt bestämma mig vilket jag vill ha ._.
Tänkte att ni kunde få hjälpa mig! Släng en kommentar och skriv vilket ni gillar bäst, då skulle ja bli lycklig!

hihihiih, mamma har lovat cilla att vi skulle ta in hästarna ikväll, egentligen orkar jag inte med vad har jag för val?
+ att vi har stalltjänst hela helgen = inge sova.
Hoppas Lundbladet kommer och håller mig sällskap, annars kommer det bli en tråkig helg...
Jo, jag ska till stan imorgon, köpa lite grejs och sen ska ja typ gå och sola solarium, riktigt skönt att göra de nu när det är så kallt ute.
så ja, så blir det nog.
På kvällen ska ja rida, tror ja. Får typ rida efter 7 nångång, efter ridlektionerna.
En mysig kvällsridning, det är nog de ja behöver just nu tror jag, jag är så himla less på skolan, ni kan inte fatta..
aja, nu ska ja snart fara till stallet och ta in snela hestarna.
ni får bilderna här under, ni måste kommentera!
hare fint så länge!

peace (y'


429 :-

349:-

399:-

Vilket är snyggast? (:
(bilerna från hööks)

Kommentarer
Postat av: maria

den sista var mucho sexig ;m

2010-02-18 @ 19:25:14
URL: http://mariasafvenberg.blogg.se/
Postat av: maria

SV: haha, videobloggar (L)

shashaa bloggen, idag har jag tuggat tuggummi hela dagen snurra på håret. det är bara SÅÅÅÅÅÅ gott..

2010-02-18 @ 19:35:05
URL: http://mariasafvenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0