hejheje och godnatt


men hejheje!
nä, nu ska jag berätta hur min dag har varit, och den har varit sådär.
de började med att jag vakna ur en mardröm, usch!

Sedan satt jag och familjen framför teven medans julia försökte trycka i sig en macka!
tog typ 1 timme... suck

Sedan bar de iväg till stallet, tog in snel hest och började sadla och allt.
Mami ville knäppa kort på oss med sin nya mobil (w995i).
Ja, sen vare bara att skritta iväg, jag och syrran hade bestämt dagen innan att vi skulle ta en lång tur till överön och springa lite. Men inte fan blev de så. Nä, det förstördes ju när vi hörde massa skotrar köra runt där uppe i skogen, det va ju bara att vända tillbaka...
Då tänkte vi, men vi rider upp för slinger och runt istället då, men nej, så blev de inte heller. Massa småbarn åkte pulka och härjade i slinger, så där kunde vi inte gå.
Sedan börja lova dampa, typ hoppa skutta på stället, så jag fick lov och hoppa av. Fick leda hon en bit och sen hoppade jag upp igen. Ibland får jag bara damp på hästen...
Ja, det var ju bara att rida tillbaka till stallet igen, när vi va framme så gick vi på planen en stund och red där.
jag kan förstå att ni är jätte intresserade av mitt häst skrivande.

Just de, jag har komme på att jag vill ta hål i läppen igen och tatuera stjärnor på handleden, eller de har jag tänkt på väldigt länge, men visst skulle de vara snööggt?
här får ni some pictures (;

jag längtar till på fredag, då blire feeeeeerre
!

godnatt folket, hare fint!
peace (y'


Jag och plupp idag!


visst skulle ja passa i de?


stjärnorna jag vill ha på handleden.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tråkigt att det inte gick som planerat. :'<

2010-02-07 @ 22:03:04
URL: http://earthlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0