hejheje jag har tråkigt!


men hejheje!
Ja, nu äre såhär att jag sitter och väntar på att min kära vän Lundbladet ska komma hem efter sin ridning.
Jag har tråkigt så jag sitter här och bloggar + diggar musik, tråkigt liv i know!
hahaha, sitter just nu och lyssnar på stråganoff ( strong enough ) agnes kallar den de, ((; sötnos!
nje, nu tänkte jag berätta lite om skolan. inte så kul, men ändå, vad ska jag annars skriva om? (;

Jo, började med att jag kom för sent till första lektionen, som vanligt..  haahah, lärarna gillar inte mig.
aja, sen vare typ so i 70 elr 80 min, och sen svenska efter de. Jobbade med buddhismen och shiet.
sen orkade ja inge mer så ja tog upp bänkboken (;
sen lunch, äckliga potatisbullar, bläääää (n)
Ja, sen vare matte och efter de engelska och dagen slutade med no.
Måndagar är den drygaste dagen nästan, bara tråkiga ämnen -.-
aja, imorgon har vi nationella i svenska och sedan slutar vi vid lunch! tumme upp (y'
dra in till staden fixa praoplats, köpa sminkborttagning, fixa ansiktsbehandlings tid och sen fixa massa till fredag!
JAG FICK SOVA HOS CAA PÅ FREDAG, det är ett under. Tur att mamma jobbar, mohahahahaha
nje, nu ska ja försöka göra nått vettigt. Hörs senare!

Ni får en gammal bild på Lundbladet!

peace (y'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0