HEJHEJE, JAG HAR INTE BLOGGA PÅ LÄNGE!


men hej!
Jag har inte blogga på länge (n)
Men nu tror jag att jag ska vara tillbaka! Jag ska försöka skärpa mig!
Men har inte så mycket att skriva om, min vardag är helt enkelt inget att skriva om...

idag vare gympa iaf, jag tog en promenad, för jag börjar bli lite förskyld, noooo!
jojust, hade no prov idag, hade inte klarat alla G-nivå läxförhör så fick göra om dom... sen orkade jag inte stanna på lektion och göra de andra provet ( VG-MVG ) så jag gick ut och luftade en smula.
Ja, jag längtar till nästa fredag! Jag och några till ska fira caaaaaaaaa, hon fyller 16 (y)
catrinas sweet 16 (:
Ja, de blir najs, om jag nu får -.- eh, får övertala dom.
Jo, pappa ha fått hem en ny mobil, och jag får den inte ;( utan han ska spara den tills hans går sönder, eller så får väl mamma den. orättvist...
Och på tisdag har vi halvdag! (y' Jag och maria ska checka efter praoplats, kommer typ sluta med att vi hamnar någonstanns där man får diska, inte kul.
nae, nu tänkte jag lägga upp en liten bild jag nyss gjort typ, bloggar senare elr nå

peace (y'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0