hejhej hemskt mycke hej!


men hejheje!
ja, johanna har blivit lite sjuk ._. förjävligt äre.
Ska jag skriva om min dag? ja såklart!
Det började med att jag och agnes kom försent som vanligt (a'
hiiih, hade spanska, sög som vanligt de också.
sen så ha dagen vare som den ha vare.
jojust, jag har noppa mina ögonbryn idag, elr agnes gjorde de åt moi.
Det va verkligen på tiden, tack (L'
ni får bild senare när ja ha fått ström i kameran!
ja, nu orkar jag inte skriva mer, ni får några bilder som ja knäppte igår på hästarna (:
ta hand om er!

peace (y'


söt elr vad? (L'

Kommentarer
Postat av: Malin

så jävla söt häst alltså!!

2010-02-15 @ 18:20:42
URL: http://maalinhellstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0