godnatt ♥


hejheje igen!
nja, nu ska jag nog gå och lägga mig, har ju matte prov och sånt i morgon, de kan jag ju inte missa.
Jag känner mig verkligen inte taggad att gå till skolan imorgon, men måste.
ja kommer ju ändå aldrig bli frisk, så skit samma.
ja, saknar alla i skolan ♥
och jag har snott detta hjärta av jullan pullan, sry (L'
Jag älskar verkligen musik, ja har suttit nästan exakt hela dagen och lyssnat. Det är helt underbart!
jo, johan ringde mig typ för någon halvtimme sen och va full, jisses.
Nje, ja blev bara less och tryckte av, sen stängde jag av mobilen. Orkar inte med att han ska ringa och slösa massa pengar på ingenting. (ta inte illa upp om du läser de här).
aja, hoppas han får en rolig kväll iaf.
Nä, nu ska ja nog gå upp och ta mig en liten macka & sen göra mig iordning för att sova.
godnatt och hare fint så länge!

peace (y'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0