torsdag:'


cha cha bloggen!
Dålig dag idag.
Nyss komme hem från stallet, puuh.. jag är helt utpumpad.. Den här jävla sprutan tar kol på mig, jag blir trött och less på allt..
Jag orkar verkligen ingenting.
Vi har ju varit på vindkraftverksgrejen idag, drygt, men ändå najs att få sluta 12.
Nja, nu ska ja på gitarren, sista gången idag. Rätt skönt, nu är jag trött på 3 timmars spelande.
Jag kan inte sova på kvällarna, för armen värker hela tiden, varje gång jag vänder på mig så vaknar ja, och det är typ varannan minut.
Trött som fan, inte min dag idag elr de kommande dagarna, tack vare sprutjäveln... -.-
Får väl se om ja kommer till skolan imorgon...
Hare bra, nu ska jag göra mig iordning.


peace (y'

Kommentarer
Postat av: Malin

kom till skolan i morgon, annars blir det tråkigt :(

2009-11-19 @ 18:16:38
URL: http://maalinhellstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0