torsdag:'


Cha cha bloggen!
Na, nu har jag gjort mig ordning för läggdags! Kom hem från gitarren vid kvart i 9, jag älskar verkligen min gitarrgrupp (a'. Den har humor, man skrattar och blir glad varenda gång, (tack vare henke)
Och de var näst sista gången idag... Kommer kännas tråkigt torsdagarna framöver, :((((
aja, skit samma, när ja kom hem så satte jag mig direkt framför teven, för jag skulle kolla på lyxfällan (((;
Mellan pausen duschade ja och gjorde mig iordning, och ja, nu sitter jag här.
Ja, nu ska jag väl krypa ner i sängen och försöka sova, har ju utvecklingssamtal med marie kl 8 imorgon, pappa ska följa med... kul kul.
na, nu ska ja sova!

peace (y'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0