Tisdag:'

Cha cha bloggen!
Nu sitter jag och pluggar SO, Andra världskriget... ja, man kan ju inte säga att det går bra, och mamma kan inte hjälpa mig heller för hon har glömt bort allt, säger hon iaf..
Så nu får jag väl vänta till Catrina kommer! Hon kan säkert dehär, naturbegåvning typ, ;o
Synd att jag inte är de..
SO provet imorgon då, känner mig...så...taggad....... nja, inte så värst, men skit samma.
Jag får skylla mig skälv när jag inte tränar i tid.
Aja, dagen ha vare chill! Jag har typ vare med Malin och Catrina hela dan! Och jag har tränat på videobloggar,
gud va kul man kan ha med en mobilkamera! Elr hur Malin? ((; aah, mhm.. aah!
Nu ska jag fortsätta plugga och äta chocklad, jag har hela kylskåpet! (L'

peace (y'

            


Kommentarer
Postat av: Malin

våra videobloggar <3

2009-11-18 @ 20:55:42
URL: http://maalinhellstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0