Onsdag;'


Cha cha bloggen!
Jag är lycklig idag, jag klarade SO provet!! :D Jag är bäst!
Idag så började dagen med att vi skulle ta spruta mot svinis, jag va så nervös att jag höll på spy efteråt... kul liv, nja kan jag inte direkt påstå men -.- ¨
Ah, nu har jag ont i armen, om alla vill veta .__. inte as ont, men de ömma massa.
Så jag kan typ inte röra armen, näämen typ x*)
aah, mhm,.. Jag och Malin gillar att videoblogga :D:D:D För jag äe bäst påre!
Jag orkar inte skriva mer idag, men ska väl snart till pälsbollarna och göra iordning!
Imorgon äre vindkraftgrejen och vi får sluta 12! yes, fan vad jag älskar de!
Och jag hoppas verkligen att det blir bra väder, vi måste träna lova och lillen för maskeradhoppningen!
hare bäst!

peace (y'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0