Fredag;'

Cha Cha bloggen!
Som ni ser så har jullan fixat min blogg ((': jätte nöjd!
Ja, nu har jag nyss kommit hem från stallet för andra gången idag. Första gången så hade jag tänkt rida, men precis när ja tage fram alla grejer och tagit in hästen, så skulle ridskolan börja, otur... Fick åka hem och äta, sedan for jag dit igen och red. Hon kändes väl, ja sådär, mest nöjd med skritt och galopp.
Aja, palla prata hästar hela tiden ((; 
Skoldagen började med att jag hade utvecklingssamtal med spanska marie -.- Det gick "super" bra..
Jag och pappa var lika intresserade båda två, = noll.
Resten av skoldagen gick förvånadsvärt fort. Hade faktiskt omprov idag i Första världskriget. Jag tror faktiskt att jag klarar mig, kändes så iaf (: + att vi hade idrottsprov idag, hjärt och lungräddning. Det ändå jag faila på vad att jag gjorde inblåsningarna fel, men klarade de tillslut ((;
Imorgon blire att dra in till staden med Agnes, Julia och troligtvis Julia (:

peace (y'


Kommentarer
Postat av: Malin

va? ofta vi ska ha prov i det?! :o

skulle vi egentligen har det idag då eller? :p

2009-11-13 @ 22:59:05
URL: http://maalinhellstroom.blogg.se/
Postat av: cajsa

fin bild johanna:D



//cajs<3<3

2009-11-20 @ 17:04:04
URL: http://cajsis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0