tisdag;'


cha cha bloggen!
jo, dagen har varit så in i helvetes tråkig, men ändå chill.
Började med att vi skulle sjung lucia sånger, grymt tråkigt.
Sedan vare musik och vi skulle fortsätta sjunga...
Ingrid va sjuk idag så på NO hade vi ingen lärare, fett chill!
min grupp gjorde typ ingenting (y'
och på HK va vi för många, så det blev typ kaos, vi fick iaf göra en glace aou four (nått sånt hette den)
Jag va med catrina, och våran blev väl god, men alldeles för mycke socker... fick ont i magen ;((
nae, nu ska ja snart åka till agnes och plugga, 5 prov nästa vecka, jej (y' -.- 
och vet ni? Ja kanske ska få dom dära skorna jag vill ha, typ imorgon!! :D
hare bra, ta hand om er.

                          glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya.. 

peace (y'

Kommentarer
Postat av: Malin

vet du vad vi ska göra nästa vecka på hk?

och jag som inte var med, ska jag göra det nästa eller?

2009-12-01 @ 16:29:25
URL: http://maalinhellstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0