Tisdag;'


cha cha bloggen!
jag orkar inte skriva men, vi skulle sätta ihop pepparkakshusen idag på skolan.
Och vi hade nobless på vårat tak, och efter några timmar var det nån/ några som åt upp alla.
Så himla töntigt, nu kan vi inte vara med och tävla längre. kul...
Varför ska man gå och äta upp alla andras grejer? förstår ni inte att man blir besviken?
visst, det är inte en sån stor grej, alla äter av varandras hus, men vissa har faktiskt lagt ut både tid och pengar på huset.. vi la ut 20 kr var, inte stor summa, men det är ändå pengar, som vi har lagt ut, för vi vill satsa på att vinna. Men då ska nå jävla omogna barn äta upp vårat tak.
Tänk om alla kunde använda sina huvuden, tänk vad allt skulle bli bättre då!
Jag tycker det är väldigt onödigt att förstöra för andra, det är min åsikt.
Tävlingen är väl till för att vi ska få göra något kul? men inte fan blire kul när folk går och förstör.
Men som vanligt är det ingen som kan erkänna,
aja, nu ska jag kolla på AA, harebra folket!

peace (y'


Bild från google.se

Kommentarer
Postat av: Malin

håller med dig totalt!, så omoget!

2009-12-15 @ 22:51:52
URL: http://maalinhellstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0