Tisdag:'


Cha cha bloggen!
jag hatar tisdagar, för då äre nästan onsdag och då har vi idrott -.-
Matrin äe ju för gullig, kom fram till mig idag och bah: jo, johanna.. jag har pratat med sara och det går bra att du går tidigare från lektionen, för du ska på bad, på torsdag när ni har lucia träning, halv 3 till halv 4... Och jag bah: SKA JAG GÅ ÖVERTID?
stackars lilla martin, inte meningen att dampa, hehe ^^
aja, imorgon ska jag vara med på idrotten även fast ja äe snuvig! bra johanna, bra!
nä, nu ska jag fixa iordning mig för läggdags och sedan spela lite gitarr innan jag lägger mig för dagen ((;
jag vill ha vanlijglass, bara så ni vet!
hare bra folket.

peace (y'

Kommentarer
Postat av: charlie

vi älskar dom :D

Postat av: cajsa

vaniljglas eller ben& jerrys...vilken är bäst??



ben &jerrys ocf;P



//cajs<<3

2009-12-09 @ 16:22:22
URL: http://cajsis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0