Söndag;'


cha cha bloggen!
nu är klockan 10 och jag ska gå och lägga mig, jag är trött!
Nu är det bara en skoldag kvar, sedan äre jullov! Jag längtar väldigt mycke ska ni veta!
Jag har inte orkat köpa några kläder till skolavslutingen, får väl sminka mig lite extra och klä mig lite bättre än vanligt, haha, orkar verkligen inte bry mig om julavslutningen, men till sommaravslutningen ska ja piffa upp mig ((;
aja, skit samma, jag har varit hos snel hest idag. Hon var ej snel mot lillhesten maiden, bet av typ havla ansiktet på henne... nä, nu skoja jag, men hon typ hoppade bara på maiden när vi skulle gå förbi, typ cepe häst?
aja, hon ska vi läxa upp ((;
hahaha, här ska ni få lite bilder på fina datorer jag vill ha i julklapp (a'
harebra

peace (y'

fett snygg, vill verkligen ha! ligger 1 på önskelistan!

också väldigt häftig, den vita är snyggare, men gillar den här också!

Kommentarer
Postat av: charlie

wie :D hoppas du följer mig med min nya blogg som jag har på gång!

2009-12-21 @ 03:52:17
URL: http://redandblack.se
Postat av: Malin

Sv: du.. om vi ska vara hos dig kommer vi bli måååånga!!! :o

2009-12-26 @ 23:57:43
URL: http://maalinhellstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0