Söndag;'


cha cha bloggen!
Jag är trött och jag orkar inte skriva så mycket.
Jo, jag ska egentligen göra referatet och artikeln som jag inte har gjort, men jag har typ glömt hur de va på vindkraftverkgrejen och jag har inte pappret som ja ska skriva till referatet ;o
Måste typ göra de på skolan, typ på måndag, de är då de ska vara inne ;o tänk om jag får ig i svenska ;(((
ohhhno, aja, jag får snackis med mona på måndag.
Ja, i helgen hare vare häst och jag har fotat sid igen, jul bildern ((;
ni får en bild, inte fin men skit samma,

peace (y'

Ser ut som han äe drogad ((;


Redigerade en bild på mig, tyckte den blev lite halv cool ((;


Kommentarer
Postat av: malin

" ser ut som han är drogad"

hahah :p

2009-12-13 @ 17:15:40
URL: http://maalinhellstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0