Söndag;'


Cha cha bloggen!
nu äre söndag, slut på att få sova ut.
Jag äe trött, men nu måste jag verkligen sätta mig ner och plugga, jag har verkligen inte orkat.
aja skit samma, nu ska jag klaga!
Det äe typ 18 dagar till jul? och det är ingen jävla snö! jag hatarhatarhatar de!!
Jag blir ssur, så fort man kollar ut äre som en ishockeybana, och spöregn.
Är det så alla jular kommer se ut framöver? kommer vi aldrig få massa snö? kommer mina och alla andras barn inte få göra snökojor? snögubbar? hoppa i snödrivor? åka pulka, stjärtlapp och madrass?
Jag undrar var världen håller på ta vägen.. det är ingen jul utan snö! och om vi nu inte kan få ha snö, då kan vi väl lika gärna få ha 30+ istället för 10- och ishalka?
nae, jag gillar inte snö, men jag tycker att man kan ha snö på julafton,
och nu kommer de inte gå att rida heller, hästarna kommer slå ihjäl síg, kul.. hästarna står bara vid balen och äter sig tjocka, så kan man ju också göra..
världen suger! JAG SKA HA SNÖ PÅ JULAFTON, SÅ ÄRE!
ta hand om er,

peace (y'

Kommentarer
Postat av: cajsa

jag vill också ha snö...:d



//cajs<3<3

2009-12-07 @ 18:37:12
URL: http://cajsis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0