Onsdag;'


Cha cha bloggen!
jo, nu har jag just kommit hem från staden. Fick skorna som jag ville ha!
+ att jag fick lite kläder (y'
orkar inte lägga upp bilder på kläderna, men skorna ska ni få en bild till (:
Jo, idag vare chill dag, började med typ NO = fixa med pepparkakshusen, sedan SO = plugga till asien, och det blev inte så mycke. Och sista lektionen va en kvart, och de va spanska (y'
Sen bar de av till nola för att kolla gymnasielinjer, jag kollade på SPe och NV.
Jag blev bara mer osäker nu vad jag vill gå, ekonomi verkade inget för mig, men natur verkade kul, men jag vet inte om jag pallar..
aja, jag måste verkligen börja tänka på vad jag vill, kan inte bara leva i nuet.
nae, nu ska jag nog äta och sedan dra till stallet och göra iordning till snel hest.
hare bra, ta hand om er.

                                                   glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya

peace (y'


Kommentarer
Postat av: Malin

visa en bild på skorna sen :)

2009-12-02 @ 17:56:08
URL: http://maalinhellstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0